musik lista

Gör en lista över 10 band/artister du gillar (ingen speciell ordning.)
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Vilken låt är din favorit med nr 6?
Vilken är din favoritlåt med nr 8?
Finns det någon låt med nr 9 som får dig att gråta?
Hur många gånger har du sett nr 4 live?
Vilken är din favoritlåt med nr 5?
När hörde du nr 3 för första gången?
Gör en lista över 10 band/artister du gillar (ingen speciell ordning.)
1. Eminem
2. Skrillex
3. Håkan Hellström
4. Jeny Wilson
5. Ane Brun
6. Gorillaz
7. Passion Pit
8. Melissa Horn
9. Duffy
10. Veronica Maggio
...
Vilken låt är din favori t med nr 6?-On Melancholy hills

Vilken är din favoritlåt med nr 8?-Falla fritt

Finns det någon låt med nr 9 som får dig att gråta?-det finns två, den ena är too hurt do dance,
den andra är don't forsake me

Hur många gånger har du sett nr 4 live?-faktiskt inte, men det var nära en gång!

Vilken är din favoritlåt med nr 5?-do you remember?

När hörde du nr 3 för första gången?-det kommer jag inte ihåg, för länge sedan! men i början minns
jag hur dålig jag tyckte han var! haha men nu har jag bara kommit fram till hur underbara hans texter är.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback